Nominaties voor de PR- campagnes voor DHL Aviation, De Algemene Unie van Verpleegkundigen, Pluxee en de Vlaamse Overheid
Bepublic Group is voor de derde editie van de Best of Reputation Awards (BORAs) maar liefst 9 keer genomineerd. Met PR-acties voor Pluxee, DHL Aviation, De Algemene Unie van Verpleegkundigen van België en de Vlaamse Overheid (Departement Werk en Sociale Economie), maakt het PR- en strategisch communicatiebureau opnieuw kans op verschillende awards in meerdere categorieën. De winnaars worden bekendgemaakt op 4 december 2024. Bepublic Group won vorig jaar 6 BORA’s en werd uitgeroepen tot PR Agency of the Year.
Met hun campagne ‘Wie zorgt er voor onze zorgverleners?’ voor de Algemene Unie van Verpleegkundigen (AUVB) is Bepublic Group twee keer genomineerd in de categorieën ‘Cause/Charity/Non profit’ en ‘Best Brand Campaign B2C.’ Het bureau werkte het memorandum van AUVB op een creatieve manier uit door de vijf beleidsprioriteiten een menselijk gezicht te geven.
Verder is Bepublic Group genomineerd in maar liefst drie categorieën met de pers- en stakeholderaanpak voor DHL Aviation. Met die campagne vallen awards te winnen in de categorieën ‘Issue and crisis management’, ‘Corporate Image’ en ‘Data & insights’.
Voor Pluxee zijn er nominaties in de categorieën ‘(Re)launch’ (de Sodexo-cheques werden Pluxee-cheques) en ‘CEO positioning & Thought Leadership’ van CEO Sven Marinus.
Als laatste maakt ook de perscampagne voor het Departement Werk en Sociale Economie van de Vlaamse Overheid over de premies voor ‘individueel maatwerk’ kans op BORA’s in de categorieën ‘Best Multi Platform Campaign’ en ‘Best Brand Campaign B2B’.
“Deze nominaties zijn niet alleen een zeer fijne erkenning voor het talent en de drive van ons team. Maar ook zijn we trots dat we voor zo’n boeiende klanten kunnen werken die openstaan voor creatieve ideeën en gedurfde pr-campagnes. We willen hen dan ook bedanken voor het vertrouwen.”
– Anja Peleman & Sara Vercauteren, managing directors Bepublic Group
Op naar een derde succesvolle editie
De afgelopen edities viel Bepublic Group reeds in de prijzen. Vorig jaar won het bureau zes BORAs, 3 zilveren en 3 bronzen voor Decathlon, Torfs en Stéphanie Ouachan en werd het ook uitgeroepen tot PR Agency of the Year.
Voor de derde editie van de BORAs zijn er 82 inzendingen. De genomineerde bureaus maken kans op een gouden, zilveren of bronzen BORA. De Best of Reputation Awards zijn een initiatief van ACC en C Square. De volledige lijst met alle genomineerde cases staat hier: www.bestofawards.be.