Bepublic Group is dit jaar vijf keer genomineerd voor de Best of Reputation Awards (BORA’s). Deze awards bekronen de sterkste PR-cases in earned media en influencer relations en worden uitgereikt door beroepsverenigingen ACC en C Square.

Het is de vierde editie van de BORA’s. In de vorige jaren haalden we met Bepublic Group al veertien prijzen binnen én kregen we in 2023 de titel van PR-agency van het jaar. Dit jaar zijn we opnieuw genomineerd, met twee cases die samen goed zijn voor vijf nominaties. 

Vijf nominaties voor twee sterke cases 

Voor ons PR-traject voor Decathlon krijgen we een nominatie in de categorieën ‘Brand/Corporate Image’ en ‘Brand Campaign – B2C’. Met Decathlon werken we via verschillende campagnes aan de herpositionering van het merk: van prijsbreker naar premium sportmerk. 

Voor de jaarlijkse Huurbarometer van Dewaele maken we kans op drie awards: ‘Brand/Corporate Image’, ‘CEO positioning & thought leadership’ en ‘Data & Insights’. Met dit uitgebreide onderzoek naar allerlei aspecten van de huurmarkt positioneren we vastgoedgroep Dewaele als dé expert op de Vlaamse huurmarkt. 

Managing Director Liesbeth Pyck is trots: “Vijf nominaties, dat geeft ons team een flinke boost! Het bewijst dat onze aanpak werkt: dicht bij de klant, met een heldere strategie en creatieve insteken die impact maken.” 

Alle genomineerden stellen hun case binnenkort voor aan de vakjury. De winnaars worden bekendgemaakt op 26 november.