Ons team

We zijn een team van 20 Nederlandstalige en Franstalige consultants, elk met hun eigen expertise en achtergrond. Sommigen waren journalist, anderen woordvoerder of corporate communicatieverantwoordelijke. Maar de gemeenschappelijke deler is dat we houden van strategische communicatie en PR en dat we de vinger aan de pols houden van het snel veranderende medialandschap. Hulp nodig bij je communicatie? Neem gerust contact met ons op.

Anja
Peleman

Anja Peleman is ondertussen 15 jaar gepokt en gemazeld in de communicatiewereld. Anja werkte jarenlang als woordvoerder en stuurde het persdienstteam van DPG Media aan. Ze heeft uitgebreide expertise opgebouwd in pr en communicatie, het uitbouwen van 360° communicatiedossiers en het coachen van mediafiguren.

Sara
Vercauteren

Sara Vercauteren heeft 25 jaar ervaring in strategische communicatie. Sara was 10 jaar directeur communicatie en woordvoerder van DPG Media. Voordien werkte ze als woordvoerder voor ministers. In 2018 werd ze Woordvoerder van het Jaar. Ze is auteur en host van boek en podcast ‘Geen Commentaar’, geeft les aan Thomas More en is mediatrainer.

Ann
Van Mullem

Ann Van Mullem heeft meer dan 25 jaar ervaring in de journalistiek. Ze begon als journalist bij VTM Nieuws, maakte human interest reportages in binnen- en buitenland voor Telefacts en werkte als eindredacteur en nieuwschef op dezelfde redactie. In 2018 koos ze resoluut voor een nieuwe uitdaging en stapte de wereld van PR binnen.

Liedewij
Verbiest

Liedewij Verbiest zit ondertussen meer dan 10 jaar in het communicatievak. Dankzij haar veelzijdige achtergrond bij pr- en communicatiebureaus heeft ze een brede ervaring en kennis opgebouwd binnen verschillende sectoren, vooral op vlak van strategische communicatie en crisisbeheer.

Ken
Standaert

Ken Standaert is gedurende 8 jaar journalist in binnen- en buitenland geweest voor Het Laatste Nieuws en is intussen 5 jaar actief in de PR-wereld. Een nieuwsmaker met een kritische blik, die organisaties ook helpt om strategisch en authentiek te communiceren tijdens moeilijkere momenten.

Laure
Miquel-Jean

Laure staat al 30 jaar in het communicatievak. Ze werkte eerst bij Ogilvy PR en richtte in 2003 haar eigen pr-bureau Pride op. Daarna was ze 15 jaar strategisch directeur reputatie bij TBWA. Ze werkte talloze communicatiestrategieën uit voor grote (inter)nationale bedrijven en kmo’s, en heeft ervaring in crisis- en reputatiemanagement.

Zin om ons team te vervoegen?

Er zijn vandaag geen openstaande vacatures.